måndag, juni 11, 2007

Skrattstock, Långholmen, lördag eftermiddag.



I lördags var jag och Sandra på Långholmen för att göra döskalle&mästerligt-intervju med Magnus Betnér som var där för att uppträda med 4 314 andra ståuppare på "Skrattstock". Det var en trevlig timme. Tyvärr tyckte Magnus också det, något som han gav uttryck för både på sin dagbok/blogg ("Riktigt trevliga Nöjesguidenmänniskor med riktigt bra frågor. Jag vet inte om jag börjar bli gammal eller om det är något annat som är fel, men jag verkar börja tycka om folk...") och till kollegor i området. Jag menar, klart det är trevligt att ha trevligt och att folk man träffar tycker att man är trevlig. Men grejen med just döskalle&mästerligt är ju att man ständigt växlar mellan onda frågor och rent rövslickeri. Och det här är inget annat än ett ordenligt olycksfall i arbetet. Till mitt försvar: Magnus var själv trevlig. Sandra hade med sig kall starköl. Vädret var magnifikt. Midjeväskkvoten kring scen var föredömligt låg. Ska vara den där stjärten då...

Inga kommentarer: