måndag, juni 11, 2007

Rättelse.

Det där som Sandra skriver om mig (i "Missnöjesguiden" här intill under länkar) stämmer bara till viss del. Vad jag syftade på var Per Gessles plötsligt infall att börja blogga. Att han tänker "bjuda på sig själv". Men inte bara det – "Bloggen kommer att kittla", säger han. Det har min blogg aldrig gjort. Knappt ens skavt lite grann. Så nu ska det hända grejer. Min blogg ska från och med nu inte bara kittla. Den ska vara blogosfärens egna malignt melanom. Det var det jag sa, Sandra. Ingenting annat. Och dessutom har jag ändrat mig nu. Böjveckseksem är more like it.

Så här farligt kittlar för övrigt Gessle den 8 juni: "Varmt i Stockholm idag, må jag säga. Pust o stön. Har suttit ute på Djurgården och gjort press med foto och web-TV för AB och Exp + dessutom varit i radiostudio hos Rix FM och spelat in PG-weeeeeeend (har tre timmars söndag hos dem inom kort..). Kul men svettigt värre."

Oh, så kittlande.

Inga kommentarer: